Minä ja huulipuna

Ne ketkä tuntee mut tietää, että mulla on varmaan sataviisikymmentä paria korvakoruja. Melkein saman verran löytyy sitten erilaisia huulituotteita. On huulipunaa, kiiltoa, kynää, rasvaa... kaikkea mahdollista. Näiden kahden yhdistelmästä koostuu mun nimikkotyyli. Mulla ei oo koskaan ollu pitkiä räpsyripsiä tai korkeita poskipäitä. Sen sijaan huulet on se mun juttu. On ollu jo vuosia. Oon ehkä vähän kaavoihin kangistunut, mutta toisaalta uskon myös, että sitten, kun se oma juttu löytyy niin miksi luopua siitä, jos se toimii. Parasta huulimeikeissä on se, että koostumuksia ja värejä on niin monia, että joka päivä voi olla ihan erilainen look vaikka samaa kohtaa kasvoissa korostaakin.


Erityisesti kesällä huulipuna nousee päärooliin, kun muu meikki on kiva pitää mahdollisimman luonnollisena ja rentona.Onko mitään ihanampaa, kun päivettynyt iho ja hehkuvat huulet? Tuskin. Varsinkin kesällä on ihana leikitellä väreillä. Suomalaiset, jotka usein suosivat tummia vaatteita ja vaaleita huulia, löytävät kesällä ihan uuden moodin ja kaduilla näkee paljon punahuulia sekä värikkäämpiä vaatteita. Vähän taidetaan vielä jäädä etelä-Euroopan tyylilyyleistä, mutta skandinaavit ovatkin tunnettuja hillitymmästä tyylistään.


Vaikka huulipunien suurkuluttaja olenkin (tai ehkä juurikin siksi) valikoimani koostuu pääasiassa edullisista merkeistä. Se sallii uusien tuotteiden ostamisen usein ja myös kokeilu on helpompaa, kun ei tarvitse murehtia siitä, että sen ostoon meni viikon ruokarahat. Roskiin ei hutiostoksia kannata kuitenkaan heittää sillä omasta ystäväpiiristä varmasti löytyy joku muu, jolle sävy sopii. Ostan paljon huulipunia esimerkiksi H&M:n kosmetiikkaosastolta. Hinta-laatusuhde on erinomainen ja värivalikoima erittäin kattava. Varsinkin alen aikaan eli juurikin nyt tuntuu, että huulipunavalikoima kasvaa aina muutamalla uudella sävyllä.
                           

Kiinnostuitko itsekin ja tekisi ehkä mieli kokeilla tai ainakin selailla vähän inspiraatiokuvia? Tsekkaa mun Pinterest kansio Make-up, Nails and Beauty Tips. Siellä on kuvia, ohjeita ja videoita. Eikä pelkästään huulimeikkejä vaan ihan kaikkia. Miten ihmiset elivät ennen Pinterestiä? Itse olen ainakin niin addiktoitunut, että välillä päätä huimaa. Siellä on niin paljon ihanaa ja inspiroivaa sisältöä, että en tiedä miten pärjäisin ilman sitä. Tässä vielä muutamia suosikkeja, joita haluan kokeilla tänä kesänä. Mites sä?

ORANSSI - paras kesäsävy rusketuksen kanssa


PINKKI - tää on tällainen tårta på tårta look eli pinkit silmät ja huulet.
Tosi makee ja haluaisin kokeilla tätä, vaikka aika paljon noi pinkit silmät jännittääkin...


RUSKEA - tää on niin upee!!! Mulla on jo ruskea huulipuna, mutta en oo käyttänyt sitä vielä missään. Muualla, ku kotona vessassa, ku oon kokeillu sitä. Pitäisköhän uskaltautua ihmisten ilmoille?

Comments

Popular Posts