Uusi keräilykohde...

Viime viikolla Jumbon Iittala myymälässä oli remonttiale. Ensin tuotteet olivat -30%, mutta sitten ne laskettiin -50%. Ja se tarkoitti sitä, että sisäinen keräilijä minussa pääsi valloilleen. Olen jo aiemmin täälläkin maininnut himoitsemistani Kastehelmi tuikuista ja nythän niiden ostoon tarjoutui aivan mahtava tilaisuus.

Kävimme työkavereideni kanssa siellä muutamankin kerran ja ostimme vähän kaikenlaista - tuikkuja, kulhoja, vitriinirasioita ja paljon muuta. Minä ostin kirkkaan ja matta kirkkaan tuikun. Kuvista kuitenkin huomaatte minun omistavan myös uutuussävyisen, metsänvihreän tuikun. Se on "pääsiäislahja" äidiltäni. Olen tainnut puhua näistä tuikuista pikkuisen liikaa... :)

Tässä vähän kuvia tuikuista niiden uudessa kodissa. Lasiset "munat" ovat viime vuoden pääsiäislahja ja muutama lisää löytyi Adolfiinan Puodista, Halikosta. Eiffel-torni on kirpparilöytö.

Hei, vielä muistutus ensi viikonlopun super messuista. Kevätpuutarha-, Oma Koti-, Oma Mökki- ja Sisusta!-messut ovat siis 11.-14.4. Helsingin Messukeskuksessa. Olin viime vuonnakin ja tykkäsin erityisesti sisustusmessuista. Yllätys! :) Minä siis olen menossa. Entäs kukaan teistä?! 




Comments

  1. So beautiful! I think that Iittala hasn't made a thing so far I didn't like :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I know. I could be collecting several more things quite easily. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts