Huhuu! Onko täällä ketään?!

Ainakaan minä en ole ollut täällä ikuisuuksiin... No, vähän yli kuukauteen, mutta uskokaa pois, se tuntuu aivan ikuisuudelta. Syy poissaoloon on tietokoneeni. Se on tullut tiensä päähän ja olen yrittänyt pelastaa sen syövereistä vauvakuvia, CV:tä ja mitä muuta tärkeää siellä nyt sitten oli. Onnistuinkin saamaan kaikki valokuvat talteen ja se oli iso helpotus! En voisi kuvitella mitä olisin tehnyt, jos pikkuneidin elämän alkutaival olisi valokuvaton. No, onneksi edes se onnistui.

Nyt tulin vanhempieni luokse ja ajattelin laittaa viestiä tänne, että älkää hävitkö, minä tulen kyllä takaisin. Entistä ehompana ja toivottavasti mahdollisimman pian. Olen vain miettinyt, että vienkö koneen korjattavaksi vai hankinko suorilta käsin uuden. Se ei ole ihan pieni päätös näin äitiyslomabudjetilla. :) Toivon kuitenkin pian pääseväni bloggaamaan. Ja Pinterestiin. Ja lukemaan muita blogeja. Hirveä aukko elämässä, kun ei pysty joka päivä päivittämään itseään blogien ihmeellisessä maailmassa. Puhumattakaan aukosta sivistyksessäni, kun en ole lukenut Daily Mailin Showbiz sivuja. Kaikki julkkisjuorutkin ovat siis minulle uusia. Ha hah!

Palataan siis pian asiaan... Mitä kaikkea onkaan ehtinyt tapahtumaan viimeisen parin kuukauden aikana...  Ainakin olen aivan ihastunut kaikkeen panda-aiheiseen. Jätän teidät siis tämän kuvan myötä, joka odottelee Pinterest kansiosssani Nursery Illustrations, että pääsisi pian pikkuneidin seinälle.


Comments

Popular Posts