Oscareiden taikaa...

Vuoden tärkein ilta on ohi... Elokuvamaailman tärkein ilta ainakin. Minähän olen tunnetusti aivan hullu Oscar fani! Jos olisin voinut, niin olisin varmasti katsonut ne jo eilen illalla, mutta aikainen herätys ei antanut siihen mahdollisuutta. Onneksi voin katsoa tätä uusintaa televisiosta juuri nyt. Ellen on mahtava juontaja, vai mitä?! Olen nauranut hänen tempuilleen ja vitseilleen koko illan. Ja tiesittekö, että hänen ottamansa selfie suuren julkkisjoukon kanssa on Twitterin eniten koskaan jaettu twiitti. Se on jaettu yli 2,5 miljoonaa kertaa!! Huh!

Tämän kirjoituksen aihe on kuitenkin se tärkein eli puvut. Ha hah! Minulle puvut ovat suuri, ehkä jopa suurin, osa Oscar huumaa. Joka vuosihan tämä kirjoituskin on tehty eli ehkä sekin jotain kuvastaa. Tässä ovat minun suosikkini:

Lupita Nyong'o in a pale blue Prada gown


Sandra Bullock in a midnight blue Alexander McQueen gown


Camila Alves in a powder pink Gabriela Cadena gown


Director Selma Vilhunen in a bright yellow Katri Niskanen gown, writer Kirsikka Saari in a cream Teemu Muurimäki gown, producer Jenni Toivoniemi in a peachy Mert Otsamo gown and actress Joanna Haartti in a dramatic black Mert Otsamo gown


Tein ihan huomaamattani nuo tekstit englanniksi. Se vaan tulee jotenkin niin luonnostaan. Pinnasin nimittäin tietenkin nuo kaikki myös Pinterestiin. Nämä kuvat sekä paljon lisää löytyy siis otsikon And The Award For The Best Dress Goes To... alta. Ja hei, täytyy sanoa, että olin erittäin positiivisesti yllättynyt Suomen Oscar ehdokkaiden tyylistä. Stylisti Teri Niitti stailasi nämä naiset gaalaan ja puvut ovat tietenkin suomalaisten suunnittelijoiden tekemiä. Erittäin upeaa katsottavaa!! Koruja olisi voinut tosin olla vähän lisää... :) Ha hah! Aina minä onnistun löytämään jotain. Onko muita faneja? Kuka oli teidän suosikkinne??

Comments

Popular Posts