Cafe Latten Bloggari-kirppis

Olin niin harmissani, kun missasin bloggareiden myyjäiset Kiseleffin talossa huhtikuun alussa, kun olin Liettuassa. En kyllä edes tiedä millaista siellä oli, kun en lukenut mitään raporttia mistään, mutta voisin kuvitella, että tuollainen tapahtuma olisi aivan huippu. No, onneksi nyt tarjoutui tilaisuus sekä päästä paikalle, että oikeasti osallistua itsekin, tällä kertaa bloggareiden kirppikselle. Jee! Espoon Leppävaarassa sijaitsee ihana Cafe Latte Spirit. Sen pihamaalla on ollut jos jonkinlaista tapahtumaa ja nyt siellä on tämä kirppis. Niin hauska ajatus, jonka Leea ja Frida ovat yhdessä ideoineet. Hyvä naiset!

Olen siis todellakin itsekin siellä myymässä ja toivonkin näkeväni teistä mahdollisimman monen tämän illan aikana. Itse odotan innolla muiden bloggareidenkin tapaamista. Erityisesti Esmeralda's blogia olen lukenut jo pitkään joten on ihana vihdoin päästä tapaamaan Essi livenä. Tämänkin takia nämä tapahtumat ovat niin kivoja. Muistutan teitä vielä hieman lähempänä, mutta laittakaa jo kalentereihin aika ylös.

Huomenna onkin sitten jo perjantai. Minä näen ihania entisiä työkavereitani illalla. En malta odottaa... Viikonloppuna tehdäänkin sitten terassia ja nähdään lisää ystäviä. Kaikin puolin mukava viikonloppu siis tulossa. Aurinkoa, ystäviä ja paljon naurua...


Comments

  1. Nähdään torstaina!
    Terkuin apinalandian Nonna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep! Kiva nähdä ja näyttää siltä, että aurinkokin hellii meitä. Tulee varmasti tosi kiva tapahtuma. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts