Lämpöä ja pehmeyttä...

Aamulla oli kaksi astetta, kun lähdin töihin. Kaksi! Tuntui todellakin lokakuun ensimmäiseltä, vai mitä? Tälläisinä aamuina ei ole mitään parempaa kuin kaivaa kaapista ihana, muhkea, iso ja lämmin huivi. Mutta minulla ei ollut sellaista. Tai no, se ei ole ihan totta. Minulla ehkä oli sellainen, mutta olisin halunnut jonkun uuden! Jos joku ei vielä tiennyt, minä olen hulluna huiveihin. Niitä on pieniä, isoja, silkkisiä, villaisia, yksivärisiä ja kuviollisia ja kaikkea siltä väliltä. Ha hah! Ja kyllä, se on periytynyt minulle jostain.. Äiti?

Kävin tänään sitten H&M:llä etsimässä sitä uutta huivia ja siellä olikin aivan ihania huiveja. En vain oikein osannut päättää... Tiedän, yllättävää! :) Tässä pari suosikkiani. Jos jollain muullakin on huiviostokset vielä tekemättä. Nämä kaikki löytyvät netistä, mutta kannattaa käydä myymälässäkin, koska siellä on myös yksi super ihana ja ehkä maailman pehmein huivi, jota en netissä vielä nähnyt. Sitä saa harmaana, mintunvihreänä ja puuteripinkkinä. Ja luulenkin, että siitä tulee uusi huivini. Mutta mikä väri pitäisi valita?! Apua!!




Comments

Popular Posts