Kyllä, taas vaihdettiin...

...järjestystä nimittäin! :) Olen katsellut näitä seiniä koko viikon, kun olen ollut flunssaisena kotona ja sitten lauantai-iltana ne alkoivat melkein jo kaatumaan päälle. Olohuone kaipasi vähän piristystä ja mikäs sen helpompaa kuin heittää sohva ja nojatuolit uusille paikoilleen. Joo, sekä äitini, että S ehtivät jo saarnata sohvan siirtämisestä raskaana. Lupaan, että olin varovainen ja tein sen hitaasti, ei siis hätää. Ja nyt tilaa on hurjasti enemmän.


Tilaa esimerkiksi vauvan leikkimatolle. Sellaiselle matolle, jonka kaarista roikkuu leluja ja muuta lasta kiinnostavaa, tiedättehän. Olen katsellut niitä, lähinnä kauhulla, ja ajatellut sellaista tuossa olohuoneen lattialla, kaiken keskellä. Onneksi reissu Lastentarvike liikkeeseen toi rauhan äidin mielelle. Vauva osti sellaisen itselleen... tai siis siihen käytettiin vauvan rahoja. :) Ja se ei ole kelta-vihreä-oranssi-sininen vaan beige-harmaa. Se on aivan ihana!! Olen varma, että vauvakin tykkää siitä vaikka siinä ei kaikkia maailman värejä olekaan. Hänen elämässään tulee varmasti olemaan väriä muutenkin. Väreistä puheen ollen, niitä täytyy vielä olohuoneessa vähän miettiä. Kaipaan ehkä vähän mustaa tekstiileihin. Mieli tekee myös sitä vaaleanpunaista, mutta keltainenkin voisi olla kiva ja piristävä. Huoh! Liikaa vaihtoehtoja... Laitan matosta kuvia myöhemmin, mutta tässä olisi nyt hieman kuvia uusitusta olohuoneesta.


Comments

Popular Posts