Mielessä juuri nyt...

Onpas ollut aikoimoinen päivä! Sieltä se syksy sitten tuli, vai mitä?! Ja minä olen aivan innoissani, koska sain vihdoin kääriytyä ihanaan huiviini aamulla. Ha hah! Tiedän, olen vähän omituinen. Tänään katsellaan vähän mitä muuta siellä päässä pyörii. Rupesin miettimään, että mikä tällä hetkellä inspiroi, innostaa ja kiinnostaa... :) Paras inspiraation lähde, ainakin minulle, on Pinterest. Sieltä löytyy vaikka mitä ja keräänkin kuvia moniin eri kansioihin sisustuksesta, kokkaukseen ja meikeistä askarteluihin. Tällä kertaa käytin Pinterestiä kuvittamaan tämän päivän postausta. Kaikki kuvat siis löytyvät kansioistani, lisäsin kuvien alle linkitkin, jos sattuivat olemaan tiedossa.

Kuten varmaan tiedättekin, tykkään askarrella ja tehdä kaikkea pientä käsin. Korujen ja korttien lisäksi olen kokeillut myös betonitöitä. Nämä suloiset pikkutalot voi kuulemma tehdä maitotölkkien avustuksella ja toivonkin pääseväni kokeilemaan sitä pian. Erityisesti miellyttää nuo kupariset katot. Nämä voisivat olla se jokin kuparinen juttu, jota olen kaipaillut olohuoneen pöydälle...


Ostin keväällä H&M:n mustat lenkkarit ja olen käyttänyt ne kirjaimellisesti puhki. Nyt löysin ilokseni niille korvaajat. Nämä superihanat kukalliset lenkkarit tuovat väriä yleensä niin mustiin asuihin ja sopisivat ihanasti seuraavan kuvan takkiin... :)

www.hm.com
Mieleni tekee niiiiin kovasti vaaleanpunaista talvitakkia. Televisiossa pyörivä Elloksen mainos vain pahentaa tilannetta. Ha hah! Jos sellainen jossain tulee vastaan, niin luulen, että sellainen löytyy kohta vaatekaapistani.


Sänkymme on aivan täynnä tyynyjä, mutta haluaisin sinne mieluummin uudet, ihanat lakanat ja pehmeän viltin. Jotain mihin olisi ihana käpertyä viileänä syysiltana. Lisää lämpoä ja kerroksia siis. Ehkäpä reissu Ikeaan auttaisi... 

Kuva Ikea
Ilmojen viiletessä tekee mieli syödä soppaa, soppaa ja lisää soppaa. Ja tämä ihana bataattikeitto näyttää niin hyvältä, että tätähän on melkein pakko kokeilla tehdä itsekin. Ohje löytyy ihanan Suvin blogista täältä. Kyllä tekee muuten tuo kaunis kuva sopasta vieläkin houkuttelevamman näköistä.


Comments

Popular Posts