Tunnelmallista...

Ihanaa, syksy!!! Kyllä, minä ainakin olen ihan innoissani. En niinkään sateesta ja kylmästä, mutta pimenevistä illoista, ruskan väreistä ja lintujen muutosta kylläkin. Pakko ehkä selittää tuota lintujen muuttoa hieman etten kuulosta ihan hullulta. :) Rakastan lintujen ääntä, kun iso parvi hanhia tai vielä parempi, kurkia, lentää ylitse. Siinä on vain jotain rauhoittavaa. Odotan myös innolla punaisia, keltaisia ja oransseja lehtiä puihin. Syksy on niin kaunista aikaa... Tykkään kävellä luonnossa ja ihastella kaikkia sen muutoksia.

Ja sitten ne pimenevät illat. Mikä täydellinen syy etsiä kynttilät taas varastoista. Kastehelmi kokoelmani pääsee ensimmäistä kertaa oikeasti käyttöön. Viime vuonnahan minulla ei vielä ollut yhtäkään ja nyt jo seitsemän. Hups! :) Asettelinkin jo muutaman vihreänsävyisen Kastehelmen tarjottimelle ruusunmarjojen kera. Kävelyn lisäksi olen siis selvästi keräillytkin sieltä luonnosta jotain. Heh! Nuo vähän suipommat marjat (muistaakseni juhannusruususta?!) ovat mielestäni vähän kauniimpia kuin ne perinteiset. Tuo tarjotin ei kylläkään ole paras mahdollinen alusta noille... Huomaan sen nyt, kun katson näitä kuvia. Ehkä joku luonnollisempi olisi parempi. Pitänee kokeilla muutamaa eri vaihtoehtoa.



Ja löytyyhän minulta aika paljon muitakin kynttiläkuppeja/jalkoja/lyhtyjä, että ei tässä pimeässä tarvitse istuskella. Tilaa olisi kyllä vielä ainakin muutamalle Tine K tuikulle. Niitä minun tekee tällä hetkellä mieli... Tuntuu, että melkein kaikilla muilla niitä jo onkin. Muilla tarkoitan ehkä lähinnä suosikkiblogieni bloggareita, koska kaveripiirissäni en ole kyllä noita nähnyt. No, inspiraation vuoksihan blogeja usein luetaan ja minä olen nyt inspiroitunut näistä. Mieleni tekisi paria kirkasta ja sitten varmaan tuollaista harmaata myös. Violetit aion ohittaa, koska violetit Kivi-tuikutkin ovat aina vain piilossa laatikossa. Täytyykin käydä siellä Lifestyle Outletissa, jos siellä olisi niitä vielä jäljellä. Tälläisistä kaunokaisista on siis kyse, jos jollakulla on mennyt ohi koko Tine K hypetys.

Huomenna on jo perjantai. Sitä odotellessa...

Kuvat Pinterest

Kuva vas. minun ottama, kuva oik. Pinterest

Comments

Popular Posts