Haussa: lisää tilaa

Tänään on ollut todella kaunis ja aurinkoinen päivä. Sellainen täydellinen sunnuntai siis. Ja minä olen ollut sisällä koko päivän pakaten ylimääräisiä tavaroita varastoon, jatkaen siivousta ja sivusilmällä sisustusohjelmia katsoen. Suosikkiohjelmani Sarahin Sisustusvinkit on saanut jatkoa Sarahin Talo ohjelman muodossa. Myös Emilyn Sisustusvinkit kuuluu suosikkeihini. Oletteko katsoneet niitä?! En yleensä pidä amerikkalaisesta sisustustyylistä, mutta molemmat naiset käyttävät paljon vintage kalusteita ja tekevät itse myös osan sisustuksessa nähtävistä elementeistä.

Siinä samalla siis tyhjensin olohuoneessa olevan valkoisen vitriinikaapin kokonaan. Pakkasin pois melkein suurimman osan tavaroista ja sitten laitoin suosikkini uudestaan esille. Tässä on kuva kaapista ennen ja sitten vähän kuvia uusista asetelmista.







Ai niin, ja ehdinhän minä siinä välissä lukea vähän blogejakin. Löysin Mitt Vita Hus blogista kuvia Black Balloon showroomilta ja niistä löytyi myös tämä idea corokian laittamisesta korkeaan maljakkoon/ruukkuun. No, minullahan on ollut tuolla hyllyllä jo ainakin vuoden päivät pystyynkuollut corokia ja ruukkukin sattui löytymään. Corokia on edelleen kaunis, vihreät lehdet ovat nyt hopean harmaat ja se on vieläkin erittäin koristeellinen. Joten ei muuta kuin kasvi ruukkuun ja uudelle paikalleen. Tykkään!!

Olen muuten myös aivan ihastunut noihin Tine K:n tuikkuihin. Kaikilla muilla niitä jo tuntuukin olevan, mutta minulla ei ole niitä (vielä). Toivottavasti asia korjaantuu tässä syksyn aikana... Vähän harmittaa etten ostanut niitä Lifestyle Outletista, kun olin siellä pari viikkoa sitten. Seuraavalla kerralla sitten. Ensi viikon alku on kuulemma vielä lämmin joten aurinkoista uutta viikkoa ja inspiroivaa sunnuntaita!


Comments

Popular Posts