Ja huomiseksi luvataan sinistä...

Pääsiäinen on nyt ohi - munat, pajunkissat ja pupujussit on laitettu pois tai pakattu laatikoihinsa odottamaan ensi vuotta ja on aika alkaa sisustamaan kevättä ja kesää kotiin.

Täällä meillä se tarkoittaa sitä, että on vihdoin aika antaa tilaa siniselle. Viimeksi olen sisustanut sinisellä joskus teininä. Muistanette kai ne siniset lasipullot joita kaikilla silloin oli? Nyt olen päättänyt antaa siniselle uuden mahdollisuuden ja näyttää siltä, etten ole ainoa.



Sekä H&M Home, että Hemtex tarjoilevat molemmat myös sinistä uusissa kevätmallistoissaan.


Ylhäällä ja vasemmalla on H&M Homen sinistä ilmettä. Löytyy siis selkeää ja modernia sekä romanttista kukkaa - jokaiselle jotakin. Ostinkin tuon astiapyyhkeen missä on kuppeja ja lautasia jo muutama viikko sitten ja aion ommella siitä tyynyliinan ruokapöydän viereiselle sohvalle.




Hemtexin sininen hetki on pehmeä, siinä on paljon kerroksia ja eri printtejä on yhdistelty ennakkoluulottomasti. Kävin itse asiassa tänään Hemtexissä ja heti sisään tullessa sininen näkyi vahvasti. Erityisesti pidin noista denim lakanoista. Olisivat todella kauniit yhdistettyinä valkoiseen tai beigeen, vai mitä?



Olen keräillyt viime kuukausina erinäisiä sinisiä yksityiskohtia - astioita, tekstiilejä jne. Keväistä kukkaa ja röyhelöä on jotenkin tuntunut kertyvän, vaikka viime kuukausina olen mielestäni elänyt niin teollisen tyylin huumassa. Niin se kevät vaan tuo sen shabby chic puolen minussa aina esiin.

Tässä olisi sitten pari vihjettä siitä mitä voitte odottaa näkevänne pian minun luonani...
Kupit ovat vanhaa Arabiaa ja tekstiilit tyynyliinoja. Katsotaan minne päin taloa mahtavat päätyä.





  

Comments

  1. voi ei... mulla oli kans niitä sinisiä lasipulloja! Ja yleensäkin kaikkea mikä oli vaan lasia ja sinistä. Ja just teininä! Onkohan se joku psykologinen juttu -sininen, lasinen teini-ikä :-D

    -jii.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts