The next big thing...

Olen vihdoin "päässyt" Pinterestiin!!!!!! Olin niiiiin innoissani, kun ystäväni lähetti minulle kutsun. Kiitos R! Pääsin heti rekisteröitymään, eikä minun tarvinnut enää odottaa kutsua Pinterestiltä. Vaikka kyseessä on sosiaalinen media, kuka tahansa ei voi vain rekisteröityä jäseneksi. Silti Pinterestin jäsenmäärät ovat nopeimmin kasvavat sosiaalisessa mediassa.

Jos joku ei ole vielä kuullut moisesta paikasta (vaikka ainakin täällä sitä on jo hehkutettu aika lailla) niin kyseessä on nettisivu - eräänlainen kuvapankki, jossa jäsenet voivat kerätä kuvia omiin "boardeihinsa" mieltymystensä mukaan. Minun boardejani ovat mm.

- Home is where the heart is - sisustamista, inspiraatiota, ideoita
- DIY and Craft Ideas - askartelua, tuunaamista
- Style - tyylikkäitä ihmisiä, vaatteita, asusteita

Ja monia muita, mutta nyt ymmärrätte millaisia juttuja siellä voi mm. etsiä/katsella. Kuka tahansa voi mennä sivustolle ja katsella siellä olevia kuvia. Suosittelenkin siellä käymistä, koska kuvat ovat todella hienoja, inspiroivia ja kansainvälisiä. Ainoa ero jäseneen on, ettet voi keräillä kuvia boardeihin, etkä lisätä uusia kuvia.

Luulen, että tästä tulee seuraava iso juttu Facebookin ja Twitterin rinnalle. Itse olen jo aivan koukussa.  Käykää katsomassa ja kertokaa mitä pidätte.

Hauskaa maanantaita, terveisiä Riihimäeltä (työreissu) ja erittäin lämmintä ja aurinkoista loppuviikkoa! Kesä tulee... :)

Comments

  1. Heippa hei!
    Laitatko linkin sun sivulle Pinterestiin. Yritin sua kyllä sieltä etsiskellä...
    Joo ja koukussa ollaan todellakin.

    ReplyDelete
  2. Pitäis löytyä täältä: www.pinterest.com/eiltanen

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts