Valoa pimeään...

Nyt kaikki kauniiseen jonoon ja mars, Ikeaan. Aivan super makeat uudet Ranarp-valaisimet ovat saapuneet ja olen aivan rakastunut niihin. Voiko olla rakastunut lamppuun?! Luulen, että voi. Ja voin melkein taata, että pian olette tekin. Näin nämä Esmeraldan blogissa ja minun oli aivan pakko tehdä juttu myös tänne omaankin blogiini. Teollisuustyyliset, valkoiset metallivalaisimet sopivat monenlaisiin sisustuksiin ja niitä löytyy ihan pöytävalaisimesta kattolamppuun asti.

Parasta näissä on, että kaikki sarjan valaisimet ovat itse asiassa melkein yhtä hienoja... ja edullisia. Kattovalaisin toimii yksin vähän pienemmän pöydän päällä, mutta olisi myös todella hieno kahden tai kolmen ryhmässä isomman pöydän päällä. Sen lisäksi on vielä kolme muuta mallia - pöytävalaisin (kotitoimistoon?), lattia/lukuvalaisin (lukunurkkaan?) sekä nipistinkohdevalaisin (keittiöön?). Kaikki kuvat ovat Ikean. Mitäs pidätte?!







Oma suosikkini? Nipistinkohdevalaisin - aivan täydellinen valaisin. Siis niiiiiin hieno. Sopisi erityisesti johonkin upeaan keittiöön, kenties minun keittiööni? Siis siihen, joka minulla sitten joku päivä on. Ei tuohon tylsyyteen mikä minulla nyt on. *masennus* Tietenkin sen voisi laittaa myös esimerkiksi sängyn viereen tai olohuoneen seinälle, mutta itse tykkäisin siitä eniten keittiössä. Tai voihan sen laittaa vaikka kaikkiin niistä, koska hintaa tällä on vain parikymppiä!! Laitoin pari inspiskuvaa Pinterestistä alle, jotta näette miten sitä voi käyttää. Nähdään Ikeassa!





Comments

Popular Posts