Minä, minä, minä...

"Working on a new me... not because the old me is bad, just because the old me can improve". Niin hyvä viesti! Aina voi parantaa ja minä aion nyt parantaa.

Tämä ei ole mikään nyt pitää päästä rantakuntoon, vaan enemmänkin nyt pitää päästä edes jonkinlaiseen kuntoon. Kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä kiloja on kertynyt aivan luvattoman paljon ja haluan niistä eroon!!! Nyt se on vihdoin onneksi diagnosoitu ja voin alkaa kamppailla sen mukanaan tuomia ikäviä "sivuvaikutuksia" vastaan.

Senpä vuoksi, ostin uudet kengät! Ja ne eivät olekaan mitkä tahansa kengät, vaan ihanat, kirkkaan pinkit lenkkarit. En viitsi sanoa juoksukengät, koska A) ostin ne H&M:stä ja B) en aio juosta niillä, mutta urheilla aion niillä. Toivon, että ne motivoivat minua liikkumaan enemmän ja useammin. Kesällä on muutenkin helpompi aloitella tälläistä liikuntapainotteista projektia, koska ilmat ovat niin kivat. Aika paljon mukavampi ulkoilla auringonpaisteessa kuin lumisateessa, vai mitä?










Kerään Pinterestissä inspiraatiota uutta minää varten ja laitoin pari kuvaa tähänkin. Miranda Kerrin pinkit bikinit sopivat ihanasti uusiin lenkkareihini ja tuo taitaakin sitten olla uusi mottoni "eat well, look good, feel great". Kaiken tämän liikunnan lisäksi, aion siis myös syödä vähemmän Fami suklaapatukoita ja enemmän salaattia. Ha hah! Olenkin itse asiassa syönyt aivan ihanaa fetasalaattia melkein päivittäin viime aikoina. Ihan tavallinen salaattipohja, tomaatilla ja punasipulilla johon murennetaan päälle fetaa ja sitten vähän oliiviöljyä ja siemeniä päälle. Nam!

Aion myös keskittyä kauneuspuoleen ja pitää itsestäni parempaa huolta sillä saralla. Siihen auttaa ennen kaikkea veden juonti ja auringonsuojakertoimella vahvistetut tuotteet. Ja ei pidä unohtaa suurta unelmaani - vaaleaa tukkaa. Olen ajatellut toteuttaa sen kesälomallani, jotta minulla on ensin aikaa tottua siihen itse, ennen kuin minun täytyy mennä töihin siinä. Jännittää jo valmiiksi.

Tälläistä tänään. Päivittelen varmasti aiheesta kuulumisia aina silloin tällöin, mutta älkää sentään odottako mitään treenivinkkejä tai muuta. Nyt alkaa jo nälkä kurnia tuolla vatsan pohjassa eli feta salaatti, here I come. Aurinkoista viikon jatkoa ja hei, huomennahan on jo perjantai. Jee jee... 


Comments

  1. Hyvä Elisa! Hengessä mukana! Terkkuja toiselta kilppariongelmaiselta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos tsempistä ja sitä samaa sinnekin. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts